bushehrtabligh
bushehrtabligh
 
 

برندسازی چگونه انجام می شود؟

برندسازی و طراحی هویت بصری در اطراف ما. با دقت نگاه کنید، آنها را در وب سایت ها، بسته بندی محصولات و انواع تبلیغات پیدا خواهید کرد. حتی اقلام شخصی مانند اسناد و کارت ویزیت نیز دارای نوعی هویت بصری  هستند.

طراحی هویت بصری

به عبارت ساده، برندسازی چیزی است که دیگران فکر می کنند  در مورد شما، شرکت، محصول یا خدمات شما. هویت بصری ظاهر این برند است، از لوگوی شما گرفته تا انتخاب رنگ و موارد دیگر.جلوه های بصری قوی می تواند بسیار قانع کننده باشد. به تجربه خود به عنوان یک مصرف کننده فکر کنید. آیا تا به حال یک محصول را فقط به این دلیل انتخاب کرده اید که ظاهر آن را دوست دارید؟ درک هویت بصری می تواند به شما کمک کند تا بدون توجه به نقش، سطح متوسط ​​یا سطح مهارت، تصمیمات طراحی متفکرانه تری بگیرید.بهترین گزینه برای راهنمایی شکل گیری هویت شما آژانس گرافیکی تبلیغاتی ریوال آنلاین Rivalonline co است.

طراحی هویت بصری / طراحی هویت برند / هویت بصری برندهای معروف

هویت Visual identity مجموعه ای از عناصر بصری یک برند است.زیرمجموعه ای از یک برند، هویت برند است (که به آن هویت سازمانی یا سیستم هویت نیز می گویند). کلمه کلیدی هویت است. مانند انسان‌ها، تأیید یک گواهی ثابت می‌کند که شما نه شخص دیگری. عناصر مادی که هنگام برقراری ارتباط یک شرکت با شما می توانید ببینید، طراحی هویت آن را تشکیل می دهد:لوگو، رنگ ها، فونت ها، نشان ها، سربرگ ها، کارت ویزیت، پاکت نامه، وب سایت، بسته بندی، لباس فرم، زیبایی اداری، شنل های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی، انفجارهای الکترونیکی، علائم، پیام ها.راهنمای سبک برند سندی است که این هویت را نشان می دهد. با استفاده از فونت‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر، همه را در مسیر خود نگه می‌دارد.

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: